23 Haziran 2008 Pazartesi

Kaşmir Halı

Kaşmir Halı’nın beklenen güzelliği

“Sibel Can’ın, müşteri kitlesini simgeleyen birbirinden farklı 5 karaktere büründüğü filmin ana teması güzellik. Kaşmir Halı’nın iletişim hedeflerine bağlı olarak, tüm Türkiye’nin beğenisine hitap edebilecek bir film niteliği taşıyan çalışmaya sanat dünyasının önemli isimleri katkıda bulundu.”

Pazar lideri olma hedefiyle pazara giren Kaşmir Halı farklılığını, güçlü bir prodüksiyonla gerçekleştirdiği reklam filmiyle sektöre sundu. Ömer Faruk Sorak imzalı reklam filminde, Kaşmir Halı’nın marka yüzü Sibel Can tüm güzelliğiyle rol alıyor. Reklam filmi 17 Kasım 2005’te Swiss Otel’de yapılan tanıtım toplantısının ardından, tüm ölçülebilir kanallarda aynı anda tüketiciye ulaştırılmaya başlandı.

Türkiye’nin son 15 yılda en hızlı büyüyen 11. şirketi ünvanını alan Gülsan Grup’a bağlı Kaşmir Halı, 16 farklı kalitede ve A-B gelir grubunu da hedefleyen bir koleksiyonla tüketiciyi selamlıyor.

Ömer Faruk Sorak’ın yönetmenliğini ve Avi Carpic’in görüntü yönetmenliğini üstlendiği reklam filminde, üst düzey görsel efektlerden de yararlanılarak tüketiciye kusursuz bir halı şovu sunuluyor. Sibel Can’ın, müşteri kitlesini simgeleyen birbirinden farklı 5 karaktere büründüğü filmin ana teması güzellik. Kaşmir Halı’nın iletişim hedeflerine bağlı olarak, tüm Türkiye’nin beğenisine hitap edebilecek bir film niteliği taşıyan çalışmaya sanat dünyasının önemli isimleri katkıda bulundu. Reklam müzikleri Burhan Öçal, kostüm tasarımları Canan Göknil tarafından yapılan kampanya filminin, fotoğraf çalışmaları Zeynel Abidin Ağgül tarafından tamamlandı. Kampanyanın ana mecrasını oluşturan tv filminin 45”, 30” ve 15” ‘lik farklı versiyonu mevcut. Kaşmir Halı Genel Koordinatörü Atilla Sümer kampanya ile ilgili görüşlerini iddialı cümlelerle özetliyor. Sümer; “Türkiye herşeyin en güzeline layık bir ülke. Kalitemizi, farklılığımızı ve liderliğe adım attığımız bu ilk adımı, Türk insanın yüksek beğeni ölçülerine göre hazırladık. Biz, insanımıza sunulan herşeyin kalite ve güzellik çıtasını yükseltilmesi gerektiğine inanıyoruz. Halılarımızı tanımlarken “kaliteli ve güzel” diyoruz. Kampanyamızda da bu iki noktayı koruduk.”

Kampanyanın simgesi olan Sibel Can ise duygularını şöyle paylaştı; “Çok keyifli ve inanılmaz profesyonel bir ekiple, yaşamımın en gurur verici işlerinden birini yaptığıma inanıyorum. Heyecan verici bir kampanya hazırladık. Eminim müşterilerimiz de en az bizim kadar heyecanlanacaklar.”

Kaşmir Halı, 2006 yılında 2000 noktada tüketiciye ulaşacağı dev bir perakende satış ağının hazırlıklarını son hızla sürdürüyor. Firmanın üretim kapasitesi 2005 yılı için 6 milyon, 2006 yılı için ise 12 milyon metrekare olarak planlandı..

Kaynak: halionline.net

0 yorum: